Monday, October 7, 2013

Promise : WAITING FOR YOU


Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagia ku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku


Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan
Kan ku hapus semua menjadi indah

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu


Saturday, September 28, 2013

Kawan Lelaki



Apa dalam fikiran korang bila baca tittle new entry nie ?
HAHA , let me guess . Mesti fikir pasal boyperendd kan ? Kan ? -,-
Nope la . Kali nie nak cakap pasal "KAWAN LELAKI" sahaja .




Korang ada kawan lelaki tak ? Means kawan lelaki yang rapat like bestfriend dengan korang but langsung tak simpan perasaan dekat korang .
Aku teringin sangat nak kawan yang macam tu . Tapi susah nak cari . Ada je kawan lelaki tapi tak boleh jadi bestfriend kongsi masalah sesama macam dengan perempuan . 


Mesti bestkan ada kawan lelaki yang sporting macam tu . Tapi rasanya macam aku dah jumpa sorang :)

Saturday, September 7, 2013

Awkward Conversation :')




A : Saya nak cakap sikit .
B : Apa dia ? Cakap jela .
A : Awak tahu tak nape saya nak jumpa awak ?
B : Tak tahu .
A : Saya nak kita macam 'dulu' .
B : 'Dulu ?' Apa maksud awak ?
A : Kita couple balik .
B : *senyap*
A : Awak dengar tak ?
B : Saya bukan baik untuk awak . Ramai lagi yang lebih sesuai dengan awak . Saya tak layak untuk awak .
A : Saya mengaku dulu saya salah .
B : TAK ! Saya yang banyak buat salah dekat awak . Saya yang minta putus dulu kan . Saya minta maaf dekat awak .
A : Awak tak salah . Punca awak buat semua tu pon datang dari saya kan .
B : Awak . Lupakan la niat awak tu . Saya tak boleh terima awak balik .
A : Hurmmmm . Okay saya faham . Saya dah agak dah situasi macam nie akan berlaku . Saya dah sedia .
B : Saya minta maaf . Saya doakan awak akan jumpa penganti saya .
A : Saya taknak penganti awak . Saya nak awak ! Tapi kalau awak nak carikan penganti , saya nak sebijik sama serupa macam awak . Perangai , muka , suara , fizikal , semua la macam awak .
B : *fake smile*



p/s : What in your mind reader ? :')

Thursday, June 13, 2013

Behind that smile




People know that every tears can be cover by a smile
Everyone know how to smile 
Even their heart completely broke
For your information
Behind all the smile that we see
Most of them came before tears
Maybe it from sad story
Or just a happy story
Problem will came and go
Like how we breath in and breath out
Sound crazy right ?
But I know most of you disagree with it




Wednesday, May 8, 2013

LUPA

Am I selfish ?
Or you just too selfish ?


Aku rasa aku banyak mengalah .
Aku cuba faham kau .
& aku tahu kau cuba faham aku .
Tapi aku tak rasa yang kita ini cukup faham antara satu sama lain .

Aku rasa aku salah, kemudian aku ringan mulutt untuk minta maaf .
Tapi kenapa kau rasa semua yang kau buat betul ?
Kau takda rasa tercalit calar ke ?

Ouhhh ! Aku lupa !
Yes aku lupa !
Kau punyai ego yang tinggi .

Aku rasa macam nak pentingkan diri la .
Demi kebaikan aku .
Kalau kau tak boleh terima .
Maafkan aku .



Hide & Seek

Everyday I try .
But I can't stop loving you .
Yes you .


Where are you now ?
Where should I find you ?
Why you play hide & seek with me ?
Don't you know I miss you ?
Don't you know I love you ?


Please .
Just please came back to me .
I still need .

Tuesday, January 1, 2013

R.I.N.D.U


Aku rindu kau
Aku rindu senyum kau
Aku rindu gelak ketawa kau
Aku rindu lawak kau
Aku rindu gedik kau
Aku rindu blur kau
Aku rindu kasih sayang kau
Aku rindu tangisan kau
Aku rindu suara kau
Aku rindu text dari kau
Aku rindu merajuk kau
Aku rindu kebaikan kau
Aku rindu marah kau
Aku rindu imaginasi dengan kau
Aku rindu sakat kau
Aku rindu gurau kau
Aku rindu cinta kau
Aku rindu rindukan kau
Aku rindu segala galanya tentang kau
Cuma Kau 
Kau
&

Kau