Tuesday, February 28, 2012

KAU INGINKAN AKU BAHAGIA ?

Kau inginkan aku bahagia ?

Maaf .
Aku sama sekali tidak boleh bahagia .
Aku sama sekali tidak boleh tersenyum .
Aku sama sekali tidak boleh tertawa seperti dulu .

Kau kejam !
Kau telah rampas kebahagian aku .
Kau telah rampas senyuman ikhlas aku .
Kau telah hilangkan penyakit gembira yang aku ada .

Aku tak bahagia di sini .
Aku tak gembira dengan apa yang kau buad .
Aku terseksa siang dan malam .

Ini semua kerana kau .
Aku tak boleh lupakan kau .
Aku tak boleh tunai kan permintaan kau .

Hanya air mata yang menemani aku .
Kau gembira buad aku begini .
Kau teringin lihat aku begini .
Kau dapat sekarang .

Cinta dalam hati aku tak pernah pudar .
Tak pernah berkurang .
Malah semakin bertambah setiap hari .

Apa yang harus aku lakukan ?
Tak ! Tak ! Tak !
Apa yang harus sebenarnya kau lakukan ?!

Kau inginkan aku bahagia ?
Cuma kau sahaja yang pegang jawapan itu .
Fikirkan sayang !



No comments: