Monday, December 31, 2012

Don't go 2012 ='(



2012 seriously make me happy & mostly sad .
He leave me in 2012 .
Never forget the day that I spend time with him .
Missing him damn damn damn much . Seriously .
All my heart & soul feel hurt .
Sometime I don't know how to let it down . 
People always say just forget about him .
But sorry guys .

I just to love him .





Thursday, December 20, 2012

Tempat Tinggi

Bila kita ada harapan
Bila kita ada hajat
Bila kita ada keinginan
Bila kita ada kemahuan

Sudah semestinya kita meletakkan HARAPAN , HAJAT , KEINGINAN & KEMAHUAN kita di tempat  tinggi .


Tetapi kadang kala kita tak tahu bila kita meletakkan sesuatu di tempat tinggi . Kita hampir-2 tidak sampai untuk mengapai atau mencapai impian tu . Jangan mudah mengalah walaupun siap kali kita jatuh . Kita kene tetap gagah bangun juga . Jangan mudah mengalah .


Bila hati dah sayang & cintakan seseorang tu . Kita hendak la meletakkan nya di tempat tinggi . Tapi kita kene ingat ! Jangan tinggi sangat sampai kita tak boleh capai dia . 




#Dear mr R ,
Anda meletakkan saya ditempat yang mana ye sekarang nie ? ='(

Friday, October 26, 2012

IronGirl






Sepatutnya aku macam nie bila si dia katakan 'putus'
Yup aku akan jadi macam nie sekejap
Tapi aku tak tahu la apa yang terjadi
Aku dapat rasakan yang hati aku kuat sekarang
Doa orang-2 yang sayangkan aku termakbul
Doa yang mereka selalu katakan bahawa

"Intan kuatkan"

Yes
Aku semakin kuat hadapi semua cabaran hidup aku
Aku semakin kuat hadapi dugaan yang datang kepada aku
Aku semakin kuat hadapi kenyataan even menyakitkan aku sendiri
 


 Hati aku sudah kuat !
Tapi aku taknak sesiapa pon cuba cederakannya even sedikit
Aku taknak calarkan hati aku lagi
Aku taknak sakitkan hati aku lagi



 

Thursday, October 4, 2012

Two as One

 

What kind of fate is it to somehow meet you like this ?
It's strange that the more I see you , the faster my heart beats .
Is this love ? I've grown so fond of you .
Are you aware of these feelings of mine ?

If the weather is good ,
I want to walk down the street holding your hand
If it rains ,
I want to be your umbrella
It's the first time having this excited feeling .
Should I say it ?
Should I confess these feelings of mine?
 
I don't want any tears anymore
I really don't want to live with a broken heart
I will love you now 
I really like you . 
I love you .

When the sunlight quietly enters through the window for a morning call
I want to hear your voice hovering around my ears
This trembling heart is going pit-a-pat
Shall I confess these feelings of mine today ?

I love you . I love you . I love you . I love you .
Being a bright light to me living in the darkness
I wish that person would be you

I love you . I'll love only you
I will cherish these feelings of mine forever
I'd also like to look at only you
The two of us are like one
 
I love you . 
I love you .
I love you . 
I love you. 

 


Saturday, September 29, 2012

Open My Heart

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcREjCC9ybtrze6tSYT2uvwtQlHBqHBNjqOzlr-TnhDqBwW6nEACqQ  

Asking me to open my heart for you .
It's kinda difficult to me .
But I'll try slowly .

Missing him damn much .
But I try to hide my own feeling .
All my fake smile always help me to cover all my sadness .

Dear empty heart ,
Please be patient about all my feeling .
 



Saturday, July 21, 2012

Dear YOU ,




You were there to light my day 
You were there to guide me through
From my days down and on
I'll never stop thinking of you

How can I forget all that
When you're the one who make me smile
You'll always be a part of me
How I wish you're still mine

Never will forget that day
How we've met and came this far
We all know we got this felling
But somehow it has to end up here

I know it's me who say goodbye
And that's the hardest things to do
Cause you mean so much to me
And guide the truth from me to you

For all the things I've done and said
For all the hurt that I've caused you
I hope you will forgive me baby
Cause that wasn't what I meant to do







p/s : You meant so much to me Qayyum =')

Monday, July 2, 2012

Mana Bulan Menghilang ?



Bulan ,
Bintang terlalu rindukan bulan
Bintang harap bulan sentiasa tersenyum
Bintang juga berjanji akan berkelip-kelip mengelilingi bulan

Selalu ='(

Monday, June 11, 2012

Definition of love !



The definition of love has challenged and perplexed thinker and lovers since the beginning the timeCogent explanations follow below .


Who you should love ?








Love the one who loves you not the one ignores you .
Who know he/her might be seeing someone else secretly .




:')

Friday, June 8, 2012

DEAR PHONE ,

Dear phone ,

Before this I need you like hell
But now you can die anytime from this second
I'm SERIOUS !




p/s : bye phone , bye sayang 

Wednesday, June 6, 2012

Tuesday, June 5, 2012

Hilang



Tik Tok 
Tik Tok
Tik Tok

Time passed like a wind 
Time passed like a rain
Time passed like a waterfall 

Semuanya berlaku dengan pantas
Kehilangan seseorang juga boleh berlaku dengan pantas 
Hati ini kadang-kadang terus menunggu sesuatu 
Tapi hati ini sendiri tidak tahu apa yang ditunggu

Hilang 
Dia terus hilang dalam kegelapan malam
Aku berikan cahaya yang terang
Tapi dia hanya biarkan cahaya terang itu terus menyala 
Dia tidak cuba memberikan senyuman kepada cahaya terang yang semakin malap




Thursday, May 24, 2012

Found Love



Alhamdulillah .
Cinta yang aku tunggu kini kembali .
Cinta yang pernah pergi meninggalkan aku .
Cinta yang takkan mungkin aku dapat kembali .

Tapi sekarang telah aku temui cinta baruku .
Cinta yang suci
Cinta yang akan kekal
Insyallah

Doakan kebahagiaan aku dengan si dia
Doakan hubungan kami bertahan lebih lama & selamanya
Doakan yang terbaik untuk kami berdua

Semoga Tuhan merahmati kalian semua =')

Wednesday, April 11, 2012

For you :)



Hi you !
Yes you !

I love you all !

Thanks being my lover , my brothers , my sisters , my friends

HEART

Saturday, March 31, 2012

Are you okay ?



Them : Are you okay ?
Me : Yeah ! I'm okay . Sure . *fake smile*

Are you guys crazy ? Asking am I okay or not ? I lose almost everything in my life . I lost my heart . I lose him . Why can't you guys understand me ? WHY ?!!!

I'm feel sick . Yes I'm crying . I can't stop crying . I think I'm okay just like you can see . But the reality I'm not that okay .

Too missing him . Too hard to accept all this things in a short time . Please calm me down . Don't torture me . I can be crazy if you guys keep asking the same question . Why everybody just too selfish ? WHY ?!!!

Aku bukan menyeksa diri aku . Tapi aku cuma mahu meluahkan sahaja . Aku sakit dalam . Luar aku okay . Tolong la kau faham . Aku pon taknak menyeksa dia yang telah pergi tinggalkan aku . Aku tahu dia takkan boleh hidup balik . Aku tahu .

Tapi tolong la jangan marah-2 kan aku bila aku berkeadaan begini . Aku perlukan masa . Perlukan ruang . Perlukan seseorang . Tapi kau marah-2 aku . Kan bagus kau doakan aku mati je . Boleh aku ikut dia sekali . Boleh aku aman dengan dia . Tak perlu nak menyusahkan kepala otak kau fikirkan macam mana nak selesaikan masalah aku . 

Just missing him . Please let me cry . I feel okay after that . You can't see the pains that I feel . Just let me cry please . I don't mean want to torture him . No ! I just too loving him . My soul mate leave me . I don't have other to love anymore . To share what I feel . I'm just ALONE .


I'm a lonely girl


p/s : Continue my life without him . Its hurt . ='(

Thursday, March 29, 2012

Just loving you



232 days
5568 hours
334080 minutes
20044800 seconds

Knowing you 
Loving you
Heart you

I smile because of you 
I laugh because of you
I jealous because of you
I mad because of you 
I cried because of you
I faithful because of you

You teach me how to do everything that I never do .
You were the great person that I never know

Yes
I remember this date 09082011
Our love start from that second
I think my world just light up & never turn off

Don't know how to explain about my felling about him 
It just hard to tell other about our love story 
No one will understand us 
Just god the one who always listen to our pray

07082011 until 25032012

I will remember all our memories & I never forget



p/s: cinta aku terhadap kau tak pernah berubah . tapi aku akan teruskan hidup aku .

Monday, March 26, 2012

PERGI



Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah

Berhembus angin bayu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

Hujan lebat mencurah kini 
Bagaikan tiada henti

Kaulah lagu 
Kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi

PERGI ...


Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa

Apa pun mereka kata
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia 







p/s : je t'aime ='(

Wednesday, March 14, 2012

Bulan Tersenyum :)


Malam yang indah .
Aku dapat rasakan seluruh alam semesta tersenyum .
Aku dapat rasakan bintang bintang berkelipan dengan terang .
Aku dapat rasakan angin bayu yang tenang di seluruh tubuh ku .

Indah .
Sungguh indah .

Aku bintang .
Berjaya membuat bulan tersenyum .
Bulan mula ketawa melihat aku .

Bahagia yang aku rasa .
Walaupun sekejap .
Tapi tetap terasa sampai sekarang .

Bulan penuh malam tadi .
Sungguh menawan .
Menawan hati bintang supaya terus menemani bulan selama lamanya .

Friday, March 9, 2012

Must be our 7th monthlasary today !


Yes .
Today 9.3.2012

Sepatutnya hari nie kita 7th monthlysary .
Sepatutnya kita lebih bahagia .
Sepatutnya kau akan ucapkan dahulu .

Kau beri harapan kepada aku malam itu .
Kau bahagiakan aku .
Kau buat aku tersenyum gembira .

Aku sayangkan hubungan kita .
Aku sayangkan kenangan kita .
Aku sayangkan memori indah kita .

Aku mengharapkan kau balik .
Aku janji aku akan terima kau seadanya .
Aku cuma mahu kau beri peluang terhadap diri ku ini .