Thursday, December 29, 2011

Sayang


Hati ini akan berbunga
Apabila setiap kali awak
Panggil saya "SAYANG"
Setiap hari pon saya tak kisah
Sebab saya tak pernah jemu





p/s : =')

Wednesday, December 21, 2011

Seach .




I might not understand ,
Why I choose you to be the one in my heart .

I might have met many people ,
But it must be you eventually ,
The other pair of mine .

Love ,
Is not only a coincidence .

Love ,
Can connect you and me .

Only inside of me could know that 
who is the one in my dream .

You're the one that I have been waiting for ,
Because my heart is begging for ,
Because my heart is calling for .

I was born to your forever ,
It's because my heart never confused .
It's certain that you are the only one .

There are not many reasons ,
It just because my heart loves you .











p/s : And I found you Qayyum =')

Monday, December 19, 2011

Can you hear it ?

Can you hear that ?
My heart is telling you 'I Love You'
But I cannot reveal my true felling to anyone .

Can you hear it ?
My heart is still waiting for you to open ,
And I could only hope you will know ,
That I'm the one here to love you .

I'm begging you please know it
someday .








p/s : I Love You , QAYYUM   =')

Friday, December 16, 2011

Restu ?

Ibu ,
Ibu ,
Ibu ,
kemudian baru bapa .

Fahamkan maksud aku ? Bukan itu masalahnya .

Mereka yang telah menjaga kita dari kecil sampai la kita dewasa . Susah sangat ke kita nak dengar cakap mereka . Sedangkan mereka sentiasa menurut kemahuan kita . Hurm . Fikirlah wahai anak .

Restu daripada mereka amatlah penting dah berharga . Kan ? Apa yang cuba kita lakukan di atas muka bumi Allah nie . Semuanya perlukan restu dari mereka . Kalau tak . Tak berkat juga kan ?




p/s : Hargailah mereka selagi masih hidup =)


Wednesday, December 7, 2011

LAGU YANG BUAD AKU SEBAK SEPANJANG HARI !


U-Kiss - 0330
peminat k-pop mesti tahu lagu nie kan ? dengan alunan music dia . Haish . tersentuh hati nie . lebih-2 lagi bila tengok klip video dia . kesian dongho [kotnamadia] bila dia teringat kan kekasih dia yang dah takda tu . haish . tak sanggup aku .



B2st or Beast - Fiction
yang nie lagi satu . menangis hati nie . dok layan sorang-2 dalam bilik . lirik dia kalau korang faham memang sedey juga . macam lagu 0330 tadi . apa perasaan korang kalau semua kisah cinta korang tu cuma kisah dongeng [fiction] . mesti sedey kan .



p/s : sekadar berkongsi

wordless wednesday [nak nangis puas-2]